Några ärende är avklart

Var inne på lärcentrum och gjorde en ansökan om vård och äldreboende. Jag tror att jag kommer klara av det och utbildningen ligger inte så långt ifrån hemifrån :) som tur det.


Var på Väla med Helena och väla har blivit mycket större än den var innan. Tittade in lite inne på inredningsbutiken och det var massvis med saker som jag vill har till lgh. Tyvärr blev inte lgh ngt av för den andra lgh är tyvärr inte ägd av Helsingborgshem :( så jag får söka vidare helt enkelt.


Efter varit en tur på Väla, körde Helena mig till Geckosmycken för en snabbis. Brist om parkering så jag fick går själv. Bokade en tid och den som ska pierca mig är en tjej. Hon verkade snäll och trevlig också :)


Fick en vykort med en tid den 13/9, exakt på min födelsedagen ♥ 450:- och 59:- munsköljning.

Tungpiercing är det som jag ska göra ;) hoppas det blir fin och hoppas det inte gör ont :(


Aja, ska göra ngt annat nu och kanske ta en tupplur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...