Härligt väder, fundersam och tänker: hur ska jag göra för att förbättra mig?

Härligt väder och fundera kanske att sola lite på solariet så man blir brun och fin :) Jo, inatt tills idag har jag varit väldigt fundersam över en sak och saken är ju att jag måste säga ifrån vad som är på tok när jag är med älsklingen ♥ jag vet att han pratar eller snacka med andra via msn på sin mobil då och då men ändå rätt dålig stil när man knappar på mobilen samtidigt han umgicks med mig? Jag vill inte heller bete mig som en svartsjuk bitch och sen däremot kanske det blir bråk, vem vet.. för jag kan vara rätt uppkäftig av mig annars men tyvärr så är jag för snäll :( därför från just av den biten som jag vill ändra på men hur? Ska fundera över det om hur jag ska förbättra mig med att jag måste säga ifrån vad som är på tok annars kommer det säkert inte blir bra i ett förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...