En lång liten dag

Mötet gick bra :)

Efter mötet gick jag förbi till en kompis och tog en kopp kaffe ute i trädgården, trevligt var det. Mamma har redan åkt medan jag just nu är ensam hemma tills jag ska möta en polare senare på kvällen på stan och sedan ska vi åka iväg om det nu blir av :)

Var inne på systemet medan det var väldigt en massa folk därinne medan jag och en kompis såg en man med sin kundvagn som hade fullt med vin, cider och sprit. Trevligt!

Ska nog ta en tupplur så jag orkar vara utvilad ikväll och inatt.

Känns som jag egentligen inte orkar göra något ikväll men jag får se hur jag känner..

GLAD PÅSK
till er alla som läser i min blogg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...