Nu är allting solklart

Tyvärr blev det inget mer än bara vänner mellan mig och han killen som jag ja pratade om igår.. för jag tycker/älskar verkligen min baby ♥ mer än nånsin mellan himmel och jord så varför ska jag då umgås med nån annan när jag redan har min baby.. ej trogen vill jag absolut inte vara för jag vet att min baby är trogen mot mig annars om inte, så får han ett stort kick på hans skrevet ;)

Innan idag mailade jag och den andra killen till varandra medan killen sade då att han skulle ut på en resa med sitt jobb till några dagar och han skulle kanske höra av sig för han tycker jag är en intressant tjej osv men för min del så vill jag träffa den här killen som en vän än inget mer.. för jag har bara min baby än en till vid sidan om tyvärr.

Pratade med baby innan idag på msn och förhoppningsvis skulle han och hans polare åka hit och jobbar men inte säkert heller det blir av så istället skulle vi träffas om det nu inte blir av medan jag hoppas det inte bli av för jag vill verkligen träffa min baby igen på lördag.. otroligt att vi nu har träffas i 3 veckor under de helgerna och på lördag är det ju vårt lilla 4 månaders dag tillsammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...