Lördagkvällen

Sitter här och små slappar medan jag är rätt fundersam om jag ska åka till baby imorgon kväll eller istället åka till baby nästa helg. Får väl se när baby ska höra av sig men bättre att ses och umgås till nästa helg än att jag liksom måste vakna rätt tidigt och ta tåget ifrån malmö till ramlösa stationen och sedan ta bussen hemåt *suck* nåja, får ser hur det blir annars får det nog blir en annan kväll.. tänkte istället åka swebus än tåg.. trivs mest att sitta på en buss än på tåg.

Känner mig rätt slö och trött.. hoppas jag iaf känner för att träffa baby ♥ jag vet att jag är lat men pallar vaknar tidigt på morgonen, göra vid mig och sedan får skjuts av baby till stationen.

Grattis till Emma då med sin kille i 1 månad i ett förhållande så grattis, grattis!! :)

1 vecka kvar så är det min och baby 4 månader  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...