Känns som jag blir den jag var förr

Fick några email från en jätte söt, snäll och charmig kille som verkligen uppskattas för den jag är samtidigt det gör min baby med men samtidigt verka denna killen mer än vad min baby gör (ni kanske förstå vad jag menar..)

Känns som jag är rätt omringad av vissa andra medan jag är nu är upptagen med den jag verkligen tycker om mest av allt.. samtidigt känns det som jag tyvärr inte kan tycka om bara en än tycka om en till.. jag vet att det är rätt taskigt av mig men vad ska man göra när man redan är den man är.. finns ju andra som har andra vid sidan om än att jag inte har det än har bara min baby ♥

Men den här killen som jag pratar med via email verka vara trevlig men jag vet inte vad jag ska göra eller tar mig till.. för den killen är helt 100% ärlig mot mig medan jag är inte ens ärlig av mig om att jag redan har nån annan.. :( Nog bäst jag måste säga som det är än han kanske tror att jag är singel..när jag inte är det..

Jag satt och tänkte innan idag om baby kanske skulle till en polare och har en grabbkväll på fredag.. inte så konstig att jag känner mig lite orolig om han kanske träffa nån annan där medan han är med sin polare.. vem vet. Om han gör det så kan jag lika göra det med att träffa nån annan.. egentligen tjänar man inte på det men hur kul är det om man är nåns flickvän medan ens killen träffa nån annan utan medveten? Lika bra att man själv gör det också men kanske inte mer än bara träffas och umgås..

Player är jag inte men samtidigt kan man ju har andra på G med än tex om man blev dissad av den ena så har man den andra osv..

Hmm, äntligen har man bokat en sjukresa tills på torsdag och på fredag ska man på ett möte.

Fått höra för några dagar sedan att jag kommer får en till kusin från mammas sida :D plus att en kusin till mig ska också får en baby efter nyår.. medan hon klagar en massa om hennes bristningar syns osv medan min mamma och andra mostrar klagar aldrig om det.. vet att min kusin är rätt lat av sig.. sist jag såg henne när hon var runt några månader så bli man rätt trött av att ser henne lida, klagar en massa och för det mesta sover hon hela tiden än motionera.

Nej, borde nog göra annat nu.. så, see you to later ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...