Har lyssnat på AQs alla nya låtar mer än 10 ggr

Japp, älskar AQs alla låtar 2010 och jag blir aldrig trött på att lyssnar på hans låtar om och om igen pga det finns en viss låt som får mig att tänka om min baby medan jag är så sur och känns som jag är sviken av honom.. nog därför jag jagar honom för mkt medan han sade att jag skulle ger honom lite utrymme så visst att jag ska ger honom lite utrymme eller mer än lite utrymme så får han f*n göra vad han vill.. orka inte bryr mig lika mkt om honom längre.. jag ska lämna honom ifred ett tag och om han inte hör av sig inom 1 vecka eller nåt då vet jag att han bara vill har en sak.. jag är fortfarande osäker på honom medan jag borde istället tänka och bryr om mig själv än mer om honom.. som Monika sade igår kväll låt han få sakna dig och låt han jagar dig ;) då låter jag honom att vara då medan Monika sade att han kommer höra av sig inom 2 dagar för killar klara inte av utan oss tjejer.. jag ska iaf ger honom sin tid för sig själv OCH om det blir så (som jag inte tror på) att han bara vill har en sak så lovar jag mellan himmel och jord att jag aldrig mer ska lita på en kille förrän jag vet att allting är bra och peeerfekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...