Filmkväll för mig själv ikväll

10 min sedan drog en kompis till mig hemåt men vi fick i alla fall en lång prat stund av 3 timmar, bättre än inget prat stund alls, hehe. Egentligen skulle hon stanna över här tills på måndag men hon kände sig väldig orolig av sig och kände på att hon skulle får tårögd när som. Förstå dig gumman att du kände dig så men vi ses ändå fredag då det är min 23årsdagen :)

Fick i alla fall lånar av Twillight filmerna och det ska jag njuta av fast det får bli lite senare med det. Jag vet att jag är efter alla som har sett och ska ser hur snygg alla tycker om han Edward är, hihi.

1 vecka kvar, längtar så pass för då ska jag fira min 23årsdagen och måndag därpå är det då min riktiga födelsedag, undra vad man ska får av föräldrarna :P

Nä, ska nog vilar en stund och sedan blir det film för mig, ensam :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...