Dålig uppdatering

1 vecka och 2 dagar sedan har jag inte bloggat för jag är rätt seg av mig, hehe :P men kan berätta lite vad som har hänt på sistone.

Igår fyllde jag 23 år och jag måste igen tackar er alla som grattade plus att Monika också fyllde år samma dag, så grattis igen iefterskott gumman ♥

Kan berätta lite vad som har hänt under helgen också ;)

I fredags under dagen stack jag och syrran in till systemet medans det ös regnade. Jag handlade så klart 3 liter Black Tower som kostade 179:- i box och 3 cider som var 7.0 och 4.5%, kan ger er lite tips att om ni vill så kan ni faktiskt blanda ihop med Black Tower med socker dricka. Det gör extremt väldigt god smak medans jag kanske tog mer än 2 glas. Det tog aldrig slut medans jag var rätt onykter samtidigt hade jag så klart ett glas vatten som jag drack lite då och då. Jag var den enda som såg nykter ut medans andra var rätt flummiga av sig, hihi.

Efter firande drog vi in till Dickens. Har inte varit där under 1 år nu medans det var gratis inträde fram till kl 12 och cider, shots och öl kostade bara 25 fram till 12 då de kostar 45:- Jätte billigt var det :D

Störde mig lite på en random snubbe som var rätt gammal och försökte ger stöt på mig och syrran medans jag och syrran tittade på varandra och log konstig på honom. Han blev så klart totalt dissad!! Euuuuuuuw alltså, haha :P

Träffade några faktiskt, speciellt en kille som jag inte har sett på evigheter sen jag var runt 9-10 år. Kände inte igen honom för han hade förändras totalt på utsidan medans syrran bara skrek på mig om jag kom ihåg honom. Han som jag inte gillade och vi bråkade hela tiden medans syrran sade till honom att han fortfarande kom ihåg mig "lill'sam" och att han sade att jag inte gillade honom när jag var liten medans han var då 15 år nånting, hihi. Blev lite chockad att syrran kom med honom till bordet jag satte så nöp han mig nätt på mina kinder medans jag då tittade rätt konstig på honom. Sade till min kompis bror inne på FB att jag minns honom vem han var medans brorsan bara: han är skitbra fan! :D och så klart han minns lill'sam :)

Efter allt det roliga var slut så hängde med J, hans tjej och hans kompis B mig till bussen platsen eller utanför simningen som sagt då jag skulle möta S. Aww, han åkte ifrån malmö enda till Hbg och sedan fick jag skjuts hem av han också, jättesnäll och gulligt av han ♥ Tack än en gång igen till er som firade min dag den helgen och vi måste göra om det någon gång, hihi ;)

I lördags sovde jag nästa hela dagen pga var riktig bakis men mådde inte illa eller så men riktig trött var man iaf. Pappa bara kom in till rummet medans jag log under täcket som en döende tjej och tittade hur jag mådde osv medans han sa: drack du mkt eller? det är inte bra osv. Tänk på att dricka mindre nästa gång. Aww, världens bästa pappa man kan har alltså som verkligen brydde sig ♥
När jag piggade till mig, drog föräldrarna till en fest eller rättare sagt barnkalas då pappas gudson's dotter fyllde 3 år medans gudbrorsan ville att jag skulle hänga med till kalaset, jag hade velat men var så trött av att vara bakis :P Senare på natten kom S igen hem till mig och vi myste i 2 timmar medans han var tvungen att åka hemåt igen. Jag som ville att han skulle stanna kvar men han hade fortfarande lite hostning och förkyldning kvar så därför han var tvungen att åka hem :( men vi hade det trevligt och mysigt ändå ♥

2/6 & 10-11/9-10 ♥
Stephany ♥ Stefan

Nej, ska nog ringa till min sekretare och få en intyg för taxi :)
Må det gott allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...