♥ lördag kväll med baby

♥ baby, du är den bästa som har hänt mig i mitt liv

Träffade baby innan idag på kvällen och vi umgick 1,5 timme medan jag ville umgås med honom hela natten.. han är den killen som jag älskar mest av allt och han är som min själsfrände

Nu känns det att hösten verkligen är här medan jag frös häcken av mig samtidigt gick ut och letade efter babys bil medan sms att han skulle köra in till baksidan på min gård.. och det gjorde han efter 5 min medan jag frös som en is-prinsessa

Innan idag köpte jag ett par skor som är av mocka (om det stavas rätt) och dom hade i svart färg med bling bling på medan dom bruna eller beige inte hade det än dom ser vanliga ut än dom svarta så istället tog jag dom beige ;)

Tur att jag träffade baby idag än kanske skulle åkt till honom imorgon kväll eller inte träffas på nästa helg så istället träffades vi en stund i alla fall och jag blev lite tårögd eller jag var inte så glad av mig när jag satte mig i framsätet medan baby gav mig en nätt kyss i nacken och kinden och frågade om jag var trött.. jag sade att jag inte var trött medan jag log mig bakåt lite. Innan snarast när vi nästan var framme så tittade jag ut mot bilrutan medan baby höll mig i min ena handen och efter några sekunder höll han mig lite hårdare medan jag visste att jag snart skulle hoppa av så höll jag honom nätt och han hårt.. när jag hoppade av och sade tack för skjutsen så gav vi varandra en kiss goodbye ♥

Ska nog ut och ta en cigg, och sen blir det till sängs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...