Ledigt idag från jobbet & en shopping dag

Vad vissa ska små klagar och gnäller på en om varför man inte fryser om att har en skinnjacka än istället har en pälsjacka eller en höstjacka? Mitt svar till er som små gnäller om det är att jag fryser aldrig av mig men fryser bara om häcken av mig ;)

Riktig skönt med att jag är ledig idag från jobbet och imorgon åker man tillbaka till Skåne som jag hoppas på att det är inte lika kallt än som här uppe i Södermanland.. det små regnar och små blåser medan det fanns redan snö uppe på Luleå. Brr säger jag bara..

1-2 timmar har jag shoppat inne på H&M, Lindex och Team Sportia :D

Från H&M köpte jag en redigt fin rosa/svart korsett och 1 par string som är i samma färg som korsetten.. korsetten kostade 179:- och stringen 50:- :) och dom ska jag har på mig inför en födelsedagsfest som är om 2 veckor ;) Från lindex köpte jag 1 par tight som också är till festen och från Team Sportia köpte jag 2 par mjukis sport byxor för 300:- för de var Rea :D

Funderade på om jag ska klippa mig eller inte? Rätt jobbigt att har långt hår.. fundera på att klippa mig som hon Rihanna innan hon klippte sig väldigt kort kort.. är bara rädd att jag kommer att ångra mig efter 1 sekund :P

Känner mig rätt trött och ska nog ta en tupplur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...