I södermanland

Idag har jag jobbat från 9 till 7 men var hemma vid 8 tiden. Trött? Oja, ganska trött är man men skönt att får sova gott inatt och imorgon börja en ny dag på jobbet igen tills på onsdag då det är sista dagen för mig tror jag.. ska tydligen åka hem på torsdag än på lördag och då kan jag träffa min baby på söndag ♥

Tittade nyss på min FB och då fick man en inbjuden på en födelsedagsfest av en gammal barndomsvän från högstadiet.. 2 veckor till dess och jag ska fråga min baby om han kan då på en lördag annars får jag väl åka dit själv eller så myser jag med min baby hemma hos han.. inte kul utan min baby faktiskt ;)

Fundera på att gå och lägga mig faktiskt men när ska man gå och lägga sig.. vid 11 är det rätt lagom och måste vakna innan 9 också så jag kan ta min medicin..

Aja, ni får sova så gott my lovely people :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...