Första gången för mig när jag grät inom mig för en äkta kärlek i hela mitt liv

Innan idag på morgonen medan jag log i din famn medan jag kramade om dig hårt och mjukt.. tills jag fick mina tårar i halsen och då började jag gråta för mig själv av mitt hjärta.. och hur jag verkligen känner mig som en lycklig lottaddå jag kände att jag höll på att gråta ut så ville jag hålla det inom mig och då började jag äntligen förstå att jag är förälskad och kär, alltså kär och förälskad på riktigt än kär och förälskad av skuldkänslor.. den här gången är en riktigt äkta kärlek Stefan, du ska får veta att jag aldrig kommer att lämna dig och jag alltid kommer att älskar för alltid och för evigt av våra lyckliga dagar ♥ Du är den bästa som har hänt mig och du är min själsfrände ♥

Imorgon måste jag packa tills för dagen på lördag och det betyder att jag ska åka iväg i 1 vecka med mother till mitt lilla "fun" håla k.holm staden :P medan jag sade till baby att jag skulle stanna där i 1 månad men det ska jag inte för jag ville testa hur länge han kommer att saknar mig och så hihi ;) om jag kommer hem i nästa vecka så kanske jag ska surprise honom med att kanske åka till honom helgen därpå :D om man åker sällan till sin kille så visst saknar man varann mer då men nåja, har svårt att inte åka till baby varje helger ;)

På stationen i malmö medan jag väntade på min tåg, råkade jag tittar på en kille som pratade med nån snubbe på andra sidan.. jag kunde inte låta blir medan jag såg en annan kille på andra sidan tittade på mig med och han var lite lik han Cimon på PH förra året ;) nåja, däremot tänkte jag på min baby och sket i de snygga boisarna ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...