Vilken dag man har haft igår *suck*

Umgås med min älskling i söndags tills igår medan älsklingen sov som en gris som vanligt :P

Var inne på stationen medan SJ butiken var stängd pga ombyggnad och sedan gick jag till skånetrafiken, och där var fullt med folk medan jag trodde att man kunde köpa en tågbiljett där :S helt förvirrad var jag och köpte en buss biljett som stod zon 250 och jag letade efter den bussen medan jag stod vid bussarna som stod 146-150. Kände mig vilsen samtidigt trött med medan jag var tvungen att går tillbaka till stationen. Som tur var att jag hittade tåget som var på väg mot Hbg medan jag hoppade på och min bussbiljett gällde inte till tåget.

Efteråt fick jag sms av en killkompis och han undrade om jag kunde hoppa av vid Lund. Det gjorde jag medan jag åkte "gratis" än istället åka vidare till Hbg. Jag var rädd om jag hade stannat kvar på tåget medan det gick inte att köpa biljetten heller inne på tåget.

När jag var framme i Lund och satte mig på en bänk så skulle jag vänta på killkompisen medan han skulle ta en dusch snabb och bytte om. Jag väntade 1 timme på att han skulle åka hemifrån och hämta mig medan han sade att jag skulle går till västra stationstorget. Jag visste inte vart det log medan jag frågade inne på pressbyrån. Hon förklarade vart jag skulle och jag gick medan jag såg ingen bron alls som log underst :(

Tills sist väntade kompisen på mig vid regionbussarna och då såg jag honom med en riktigt snygg mercedes bil som var mörkblå eller så var den svart? Men i alla fall åkte jag med honom till hans lägenhet och hans lägenhet var jättefin, jätte fräsch och det doftade en god doft också som jag kan gissar att det var doft från ljuset :)

Han hade en jätte mysigt lägenhet och speciellt hans vardagsrummet.. gud.. det var så rent och ordningsam medan jag smälte mig som en isbit ;)

Vi umgicks i 5 timmar och jag var riktig trött så körde han mig hemåt medan hans bensin var snart slut. Han var tvungen och köra mig till busshållsplatsen i miatorp. Han sade han kunde köra mig hemåt annars om hans bensin var fullt medan jag hoppade av. Då kom en nattbuss och han busschauförren sade att det går ingen buss medan varför stod det då att bussarna går fram till 1 på natten :S det var tur att jag inte gick hemåt mitt i mörkret medan bussen stannade på andra sidan där jag bor. Efteråt var jag hemma, packade upp sakerna, borsta tänderna och sov som en snövit.

Inte så många dagar kvar tills Linneas födelsedags firande medan A tyvärr kunde inte komma pga plugg, teater och hennes bror hoppas jag att han kan komma för han sade sjäv att han kunde. Annars får jag väl går med min älskling om han nu inte ändra på sig, hoppas jag att han inte gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...