Tuyet roi khong lanh

Jag börja mer och mer förstå på min boysen. Och vi har börjat pratas vid mer nu än innan då det tog slut mellan oss i 2 veckor. Verka som allting ser ljust ut ♥ det som är intressant att jag skickade en horoskop hur en jungfru och en lejon passar ihop till boysen inne på msn, och det stämde när jag läste det. Då får man väl hoppas på det bästa!

Idag har jag inte gjort så mycket än bara slappat framför datorn.

Ser att en viss person som är inne på Msn och det är han knasen ifrån Lund. Jag hade fel om honom, helt fel och som tack att jag träffade honom bara en gång än flera gånger. Bara undviker en så där och när man själv försöker vara snäll och skriver till honom så säger den typen inte så mycket än innan vi träffades. Inte så konstigt att vissa tjejer nobba honom för den han är eller inte acceptera för den han är medan jag själv acceptera honom för den han är. Nguoi ma dep ma ky o trong long, thay ma ghet va ai ma them.. con ma them thi co.

Borde nog gå och lägga mig, är väldigt trött och sliten från dagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...