Soft fredagkväll

Mätt och belåten, och så klart är man lite luddig från vinet som är min favorit Blacktower. Fattas sockerdricka bara än fick ta en coca cola istället men det smakas lika bra ändå :)

Boy vännen är på en fest just nu medan imorgon kväll jag kanske ska på en fest i ängelholm.. har inte bestämt mig ännu men får se om jag känner för det eller inte. Inte säkert att jag känner för det.

Annars blir helgen en lugn helg för mig och på måndag ska jag kanske hälsar på boy vännen igen. Den här gången måste jag prata häcken av mig med honom.. så han inte ska känna sig uttråkad när han är med mig. Ska försöka göra mitt bästa och ska får honom att skratta och ler ;)

Innan idag frågade mamma vad jag önskade mig till julen och jag sade att jag önskade mig en systemkamera som jag ibland kan fotografera vart jag än befinner mig. Eller en ny mobil eller pengar helst. :)

Ni får har väldigt trevlig helg och kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...