Regn och skur dag på en söndag

Först vill jag säga en gång till Grattis på farsdagen PAPPA ♥

Varit på väla med familjen och köpte knappt nånting där.. egentligen skulle jag köpa skor från scorett men tyvärr så hade dom inte min storlek medan här nere på stad så hade dom min storlek. Nere på stad så hade dom 2 par kvar som var i min storlek och som om man hinner att köpa dem innan de ta slut *suck*

Efter varit en runda på väla så åkte vi till Maxi och där köpte jag 1 kg lösgodis och 1 pack popcorn som jag tänkte nämligen tar med mig till killen imorgon kväll om det nu blir av imorgon kväll. Får nog sms honom senare på kvällen, får ser vad som händer :) kan tänka mig att han är hos hans föräldrar och fira hans far på farsdag. Ser fram emot faktiskt att träffa honom imorgon.. rätt ett tag nu faktiskt.

Såg vissa snyggingar på väla och på maxi medan i mina tankar så tänkte jag bara på Stefan ♥ inte så konstig att jag undviker de snygga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...