Förvirrad

Jag vet inte vad jag vill samtidigt känner mig så förvirrad. Har varken inga lika djupa känslor för dig medan det är tvärtom.. det händer alltid så, alltid. Visst ville jag att du skulle återvända men när du återvände så kändes det helt tomt inne i mig, varken blir pirrig i magen, hjärta slår inte lika hårt som innan.

Nog därför vi inte har träffas på ett tag så du skulle hinna med att tänka och fundera på det medan du ska hinna saknar mig men det gjorde du ju faktiskt. Du sade själv att du inte ville träffa mig längre medan jag frågade dig om vi kunde träffas som vänner medan för dig blev det mer än vänner. Jag visste om att du fortfarande hade känslor för mig och det är bara att du ville har tid att tänka på saken. Medan du tänkte och funderat på det så börja mina känslor för dig började försvinna då till helt i dimman.

Vi får ser hur det blir mellan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...