En vanlig måndag

Tyvärr blev film och myskvällen uppskjuten för killen har varit sjuk under helgen :( han har fått ngt av influensa. Kan tänka mig att han har fått halsfluss och har märkt av att det är rätt många som har blivit sjuka av influensa. Håller tummarna för dig så du lär blir helt frisk snarast så vi kan träffas och umgås ♥ krya på dig *smack*

Oj, kom just på att jag har inte rökt i några dar nu och knappt är sugen eller beroende av det. Nog bäst att jag sluta med det helt och hållet.. vet att jag kommer att återvända igen som vanligt men den här gången så måste jag verkligen lägga ner och tänka på min egen hälsa :) när man inte har rökt i några dar så äter man hela tiden som en gris :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...