En vanlig dag idag

Har inte gjort så mycket än bara slappat framför datorn..

Fått veta en sak utan medveten från mamma om jag ville åka med mormor & moster med hennes familj till VN om 2 veckor?! Jag ska tänka på saken men inte säkert att jag vill hänga med för det kommer blir rätt varm, tradigt, kan inte går vad som helst.. plus att jag kanske måste hälsar på pappas sida också *suck* jag menar inget illa eller så.

Jag blev intervjuat av en tjej som jobbar i Gbg inne på studio.. jag blev godkänd och ska vänta till nästa vecka tills jag blir registrerat helt och hållet :) jag ska jobbar som modell och reklamera av smyckes och konst som (parfymer, smink m.m) det är bara att vänta tills de hör av sig om det finns något jobb :)

Har pratat med killen och hans feber har gått ner.. skönt att höra faktiskt att allt är bra med honom :)

Ska nog gå och lägga mig.. är rätt trött av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...