21.11.10

Blev rätt nöjd med färgningen samtidigt saknar mitt långa hår som jag klippte för 4 veckor sedan :( araångrade mig lite faktiskt men lugnt, mitt hår växer ändå som odlade gräs än ogräs.

Känner mig rätt trött så lär blir snart läggdags för mig :)

*suck*
Vet inte om jag känner för att åka imorgon till boysen.. har funderat på det innan idag.
Jag börja blir chan på honom kan man säga.. tycker om honom annars men nu när han har gett en chans så känns det som att jag backar mig ur i det. Jag blir jätteglad och så när han sade men när jag tänkte efter så har jag inga känslor för honom mer än innan. Vi får ser hur det blir imorgon som sagt.

Borde nog går och lägga mig så jag inte sover till 1 på dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...